Världsbäst i skolan.

Mah, tror ni inte jag kom försent dagen till ära?
Första dagen på Socialpsykologi B, Obligatorisk närvaro
Ni vet när läraren ropar upp ens namn
så ska man svara på det

"MOA BYRSELL"
*inget svar*
...
......
"HON KOMMER SENARE" fick min seminariegrupp skrika.
Spanks alot.

När jag ialla fall sitter på föreläsningen
precis tagit av mig jackan
och halsduken
tror ni inte mobilhelvetet ringer!?
Givetvis.
Vad annars?
Jag klickade ialla fall bort det, nummret var inte heller inlagt på mobilen, så jag visste inte vem det var.Jag skickade ialla fall iväg ett sms att jag skulle ringa tillbaka om en stund.

Svaret jag fick tillbaka var:
Kan du följa med till Gislaved på onsdag och prova klänning?

ÅÅÅHHH, JAAAAAAA!
Nu gäller det bara att jag inte är för svullo för den där jävla klänningen...


Hur ska detta gå?
To be continued.

Kommentarer
Postat av: Adam

haha snygg bild! tog lång tid att redigera den eller?:D

2010-01-18 @ 22:54:29
Postat av: Anonym

jag är bäst på bildredigering! ah, typ flera timmar :o

2010-01-19 @ 10:25:58
Postat av: Kittan

du är fan cpskadad!

2010-01-19 @ 17:00:36
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0