sex, musik och våld var det vackraste som hänt mig sedan min själ blev såld.

ja, jesus
jag minns inte när jag var ledig senast
eller hade en sovmorgon
jag har jobbat sedan nittonhundra frös ihjäl
och det var fan inte igår

gått upp före 8 vartenda jävla dag
och gått och lagt mig tidigast 00.00
och tid till dator, internet, privatliv, spotify har inte setts röken av.

imorgon ska jag jobba 6 h på klackens korttids boende
och sedan 5 h hos riccan
ber en liten bön till gud att riccan inte ska komma på mig att vara otrogen riktigt ön
trots att jag får ut dryga 2 papp denna månaden
det är fan slavjobb om något.

To be continued.

Ps. Beast var här i helgen, bilder kommer när jag får tillbaka mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0