FöDELSEDAGSTjEj.

idag:
- är det sveriges nationaldag
- har det varit en fin dag
- har jag plockat liljekonvaljer, som vi alltid har på min födelsedag
- har jag haft födelsedagsfirande och ätit tills vi dött, typ.

Finfin dag, och jag har inte ens en timme kvar som tonåring
sen börjar livet, i princip.

idag har jag fått:


ett armband av Hampelina, ahwee söte :3

EN NY BIBEL, JESUSAMALIA! Denna boken tänker jag följa mitt liv efter, så jävla bra! Tack Monika <3

 

Två flaskor skumpiz, värt

 

ett par träjbonnerjhhh,  av folkiz in malme.

 

en oljelampis :3 söte sara!

 

 

Prinsessglas, tack Hellström! <3

 

sen fick jag även en cykel,
tyvärr var den förstor för camen
så jag tänkte att jag slänger upp en bild på den imorrn,
för koolare cykel har ingen skådat.


Och imorn
ska jag hänga på låset på bolaget,
jag och resterande a-lagare,
sedan ska jag till riccan och jobba,
hihihihi.

 

To be continued.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0