HÄÄÄÄÄRLIGT TRÖTT DAG

Idag
har varit en så jääääääävla stressig dag
och jag har varit så trött
så jag ville bara lägga mig ner och dö
dö dö dö dö dö dö

sen åkte jag till riccardo
hade kortbyxor på mig
och insåg när jag kom fram att jag hade kommit ihåg att raka benen. Bra.
Fin jag var i mina rakade ben. Jättebra.

sen tvättade jag  glassmaskiner
och tjuvsmsade lite
Riccan blir alltid jättearg på mig när jag tjuvsmsar
men vad ska man göra när man får dålig lön lixom.

ialla fall så ringde det
och det blir alltid så krystad stämning hos riccan när jag svarar i telefon
så jag tänkte låta det ringa
brukar ändå bara vara mamma lixom

ialla fall så fick jag känslan av att jag fakstiskt BORDE svara
jag sprang in på toa
och svarade.
Och fattar ni?
Jobbintervjun i måndags vill veta mer om mig!
:DDDDDDDDDDDD
cool_tjej_90_glasstjej_cool

 

Livet leker!
På tisdag ska vi snacka mer
om vilken person jag ska hjälpa osv.
Jag firade ialla fall dagen med att skopa på extra mycket glass på allas glassar.
Jag var glad - alla var glada.
Två jobb lixom, ehhehehehhe.
Blire en sommar utan sol, så får jag cash ändå.

To be continued.


Kommentarer
Postat av: Kitty

GOTT KVINNA! :D Grattis!

2010-05-28 @ 18:04:04
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0