ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

ÅÅÅÅH
jag orkar inte livet
Vad vill Gud egentligen!?
jag orkar inte att jag måste skriva ett paper
tills på fredag
och att jag inte ens har börjat med det
när jag egentligen bara vill vara för mig själv
eller det faktum att
lampan i mitt rum har pajat,
och det nu är mörkt som i pite
i mitt jävla rum
så nu väntar jag på att en karl ska komma förbi
och byta min lampjävel
för det har jag aldrig gjort själv
kommer troligtvis aldrig göra heller

vem byter frivilligt en lampa?
Nej, precis. Man ringer in någon annan som gör det.
Bjuder på kaffe som tack för hjälpen.

ÅÅÅÅH
så himla trött på livet
och den där jävla skolan
Nu har vi bara uppsatsen kvar
men orken och lusten försvann någonstans på vägen

JAG BEHÖVER NÅT NYTT OCH SPÄNNANDE I MITT LIV.
DÖR SNART HÄR.

To be continued.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men älskling vi åker ju snart till thailand , so just keep working baby ;)

2010-11-03 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0