Bokmässan i Göteborg :3

I söndags tillbringade jag ju hela dagen på Svenska mässan i Göteborg
för att Bl.a få se Filip och Fredrik grilla Håkan Hellström
Håkan tog upp guran och spelade känn ingen sorg för mig Göteborg och Här kommer lyckan för hundar som oss
Det var ett mycket fint moment vill jag lova.

på bokmässan köpte jag en bok för att förbättra min handstil, hihi.

Författaren skriver helt sinnessjukt fint

..and so on.
Jag skriver inte lika fint.
Än.

Köpte även en scrapbookingbok

boken bevisar att man kan skicka kört till någon vilken dag som helts på året.
Finns alltid nåt att fira.

Köpte även Jenna Jamesons självbiografi, att älska som en porrstjärna.
Finally.
OCH, slutligen.. det finaste av allt...

Behöver jag ens säga nåt? Jag är i extas.

"När de frågade mig om vi skulle göra en fotobok
så var det bara att tacka ja,
en smula generad. Jag gör det för att mina barn
ska få se när de växer upp.
Att deras pappa var någonting en gång."
- Håkan Hellström

EN DAG
ska jag gifta mig med honom.
EN VACKER DAG.

To be continued.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Den med handstilar verkar kul :D

Och Jenna Jamesons självbiografi är grym.. Går inte att släppa! Håkan Hellström är en kuk, usch

2010-09-30 @ 16:41:16
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: kim

alltså, det ska fan jag också. vi får dela.

2010-09-30 @ 22:38:19
URL: http://diaryandherself.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0