Bråka inte med mig, fattar du!?

Tänkte över det som dom 2 olika anonyma kommentatörerna skrev
blev lack as hell
moehoe tänkte ge lite svar på tal
typ som att när det gäller rasism
Så finns det ingen demokrati längre
alla medel gäller för att bekämpa detta
om det så ska gå mot personangrepp
DÄRFÖR älskar jag Lars Ohly, han gör sånt som alla vill men ingen vågar
Och Jimmy fuckin' Åkesson är en löjlig ursäkt till människa
att ensamstående kvinnor inte ska få rätt till konstgjord befruktning,
(en familj ska bestå av en man, kvinna och barn. Den perfekta familjen.)
och jazz/afroamerikansmusik ska förbjudas? Om sidan nu stämmer så borde det finnas dödsstraff mot idioti.
Vad blir härnäst? Islamska barn/svenska barn ska få gå i olika skolor?
Dethär med att förbjuda saker och ting påminner mig om 1938, då en viss Adolf Hitler hade makten i Tyskland,
vi alla vet hur det slutade.
Fyfan säger jag bara, FYFAN.
Vi lever på 2010-talet, rasism SKA inte förekomma då.
Jimmsan kan ju sitta i sin lägenhet och käka rotmos och köttbullar då,
han om någon, som inte gillar mångkulturella grejer, kan sitta där och vara bitter

Funtar på att kila till hans lya
Iklädd burqa
och kasta mångkulturell mat på honom
då skulle han vara tyst. Då.
I think I made mah point.


To be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0