Lite humörsvängning deluxe, men sen gick det bra :)

Idag när jag var på Hemköp och stod i kön
så kommer en tant, från ingången
och ba SLÄNGER sig före mig

"uesäkta, min son handlade kaffe hä igåe, och det blev FEIL. Det skulle va kaffet med rrrrrrabbat."

OCH!?!?!?!


som straff så ställde jag mig onödigt nära, jobbigt nära alltså
och ba njöt av hela tillvaron.
Och hon straffade väl mig genom att skriva en hel uppsats på sitt jävla kvitto

Men du tanten,
du ska ha klart för dig,
att PÅ MIN TID,
DÅ.
DÅ HADE MAN RÄTT ATT AGA BARN.

men nu är jag glad igen.

 

To be continued.




Kommentarer
Postat av: Orka...

palla att jag ska läsa din blogg när det inte står ngt intressant, så skriv nu ngt som jag vill läsa typ om Thailand eller hur bra jag är :D

2010-09-08 @ 13:08:20
Postat av: den lite bättre

palla att jag ska läsa din blogg när det inte står ngt intressant, så skriv nu ngt som jag vill läsa typ om Thailand eller hur bra jag är :D

2010-09-08 @ 13:08:59
Postat av: slevin

ÄLSKAR kärringar. or not. efter 60 borde alla tvångsdeporteras till en hemlig ö i sibirens tundra

2010-09-08 @ 17:39:33
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0