Kids.

Skola idag då. Individuella valen. Förts hade jag psykologi B och nu har jag en liten rast från engelska C, omg jag måste så byta. Hitler-engelska, det är det rätta ordet. Läraren verkar vara värre än vår truly Janet Kinnabrah, INTE OKEJ. Så nu ska jag till syon, eller imorgon, idag kommer jag definitivt inte orka. Så vad ska jag gå istället? Rita streckgubbar (konstfördjupning) med Jaana?
 
En 100 poängskurs hade varit najs, men kraven var så sjukt höga, jag vet inte om jag kommer klara det. Och ett G i en 100 poängskurs är inte kul, då tar jag hellre ett VG i en 50 poängskurs. Nu har vi fått en text som vi ska skriva om, om två kvinnor i kina eller var det nu var. Jag bara blandar ihop orden och vill inte alls vara på lektionen. Dessutom går mitt hatobjekt, som jag hatat sedan slutet av ettan, i min engelska klass. Nej, jag måste byta.  Jag tog för mycket vatten över huvudet i ettan, jag förstod inte konsekvenserna riktigt. BYT, BARA BYT!

Kommentarer
Postat av: Sjuttiosexkilo

Hej! Som svar på din kommentar. Jag känner att jag inte försökt tillräckligt mycket själv än. Den dagen då jag känner total hopplöshet inför att klara att gå ner i vikt på egen hand kommer jag nog att gå med där. Dessutom är det en ekonomisk fråga också. Kramar /Sjuttiosexkilo

2008-08-26 @ 10:43:33
URL: http://sjuttiosexkilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0