ÅÅÅÅH VILKEN UNDERBAR DAG

kära läsare,
Det har varit en oaktiv början på sommarlovet på min blogg, jag har faktiskt haft mindre tid över nu på sommarlovet.
Jag har jobbat, åkt tåg till åseda, lekt med stockholmare osv. Men fett värt med sommarlov :D
saker jag har lärt mig under sommarlovet:

  • Man ska kolla sig omkring om det är någon i närheten INNAN man börjar sjunga, särskilt om man inte är en sångfågel
  • 1,5 h i Växjö är inget att rekomendera
  • att duscha är skönt, undeskatta ej din dusch
  • Mitt jobb är ett terapi jobb. Jag hatar mitt jobb
  • lesbiska kvinnor är läskiga, ialla fall om de heter Freja och gillar att smeka din mage
  • tjock mat är bra mat
Ja, det är väl i stort sett vad jag har lärt mig under mitt sommarlov. Njuuut :>
mer Pannkakstårta åt folket! :O


xoxo (ÅH VAD JAG ÄR TUFF)

Kommentarer
Postat av: Theo

Tjock mat 4 evvah!

2008-06-27 @ 02:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0