Paint it black.

ett kanske G i engelska och ett definitift  IG i matte kommer förstöra hela min sommar :/
 Lägre ner i näringskedjan kan jag nog inte sjunka.

Och det värsta är att jag trodde att helvetet skulle vara över efter 11-12 år, men nu måste jag kämpa som en död fisk i stark ström ytterliggare ett halvår till. Ett halvår för mig är som 2 år för dig, ialla fall när det gäller matte.

Jag har nog faktiskt aldrig mått sämre idag, när jag fick mitt första och sista IG någonsin. Min själ vill bara dö.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Haha Nej det är det verkligen inte !! Ser förjävligt ut !!

2008-06-03 @ 22:23:51
URL: http://JaanaTitusson.blogg.se
Postat av: Ana Banana

Hej moehoe din bajstolle! Hur mar du? Jag har det megafega bra i bulli! Alskar dig

2008-06-18 @ 14:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0