flyg lilla fjäril

Igår hade vi nationellt prov i Matematik B, och på något konstigt vis går det alltid åt helvete för alla under nationella prov. Jag kan ju erkänna att det gick otroligt sug för mig, eller ska vi kanske säga att provet sög?
Jag tycker helt allvarligt att det har gått för långt när man blandar in alfabetets alla bokstäver i en kombination med matematiska tal.
Jag slet av håret i ilska och tårarna sprutade i ren frustration och efter att ha försökt mig på talen i en timma och suttit och stirrat / ättit nötter i en timma så skrev jag "Matematik B är djävulens straff mot mänskligheten" på mitt prov och lämnade in det.

Otroligt skönt ska det bli att äntligen få sluta B kursen och aldrig mer i mitt liv öppna en mattebok ^^image3

Kommentarer
Postat av: cicci

Haha! fan, det skulle jag också ha skrivit!
provet sög stenhårt! blääääääääääääää....

2008-05-09 @ 16:28:51
URL: http://thebreakingofwaves.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0