En av mina favoritbloggar försvann.

Igår upptäckte jag att en av mina favoritbloggar (eller inte favorit, men en jag brukade läsa för hon var så jävla korkad) var borttagen. jagochminaaventyr.blogg.se hette den, tjejen skrev om sitt sexliv helt ocensurerat och jag var faktiskt jävligt chockad över att en tjej var så jävla sexgalen och att hon själv tyckte det avr helt okej att bli kallad "slampa", men inte "hora".
Nej, nu har jag bara truthtobetold.blogg.se kvar att läsa, utöver mina buddies bloggar, så är det någon som vet en bra blogg? :)

jag och joakim ska åka in till Lindesberg och festa med bästa ciccigirl + tha boiz.
Puss

Kommentarer
Postat av: Kittan

Ja, jag märkte också att den bloggen var borta, hahaha. Lite fett besviken man blev. MEn den var antagligen fejk. Synd.

Är du i örebro gumman? Så roligt. Saknar dig jättemycket. Hälsa min kompis i lindesberg :) <3

2008-10-11 @ 12:11:36
Postat av: Kittan

JA! Klart vi måste ses snart. Göra det som bara du o jag kan !

2008-10-11 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0