en helg med min käraste.

Ibland suger det att tiden går så jävla fort.
Särskilt när man är uppe i Örebro med sin pojkvän, tiden går alltid så fort när vi är tillsammans.
Sen suger det när tiden går SÅ JÄVLA SAKTA NÄR MAN ÅKER HEM. Fyfan, God I hate it.

Vi hinner typ aldrig göra nånting, för man måste mysa så himla mycket. Inte för att det är något dåligt, jag är sjukt mys-sugen (särskilt efter 7 veckor utan mys och sex) och det finns ingen som är så mysig som min pojke <3
Man känner sig så liten när han har så breda axlar och stora händer.

Jag hatar att lämna honom, jag hatar att vara ensam. Hatar, hatar, hatar.

     

Puss. Jag saknar dig :/

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh vad jobbigt! Skulle knappt stå om jag inte fick träffa min kille på typ 2 veckor, men 7?! Damn

2008-10-13 @ 12:22:15
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0