Hela veckan gick innan jag hann märka att den hade börjat

Jag vet inte, men mitt liv känns rejält tråkigt just nu. Inget händer, jag rider inte så mycket längre. Jag är hemma och tänker, vilket inte är så bra. Eller det är bra att jag tänker, men jag tänker bara på fel saker och så blir allt fel och allt går runt i cirklar. Men jag satsar på att vara frisk nästa vecka. Är jag inte det så säger jag inget till någon, för nu är jag frisk. Jag får väl bita ihop helt enkelt, jag är inte klen.
Och vips så friskförklarade jag mig själv! HURRA! Jag får se vad doktorn säger om den saken.

Nu är det filosofi som gäller, jag satsar ändå på minst ett stadigt VG. Fan ta dig Peter Söderberg, kan du inte bara ge oss enklare uppgifter? (Förlåt, du är faktiskt min favoritlärare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0