Jag har sån tur att jag är tjej, annars hade jag aldrig överlevt.

Nu sitter jag här igen, kollar runt och har mig, medans min filosofi uppgift ligger på skrivbordet. Alltså jag ångrar så djupt att jag valde filosofi som individuellt val. Allt handlar bara om massa gubbar och hur de uppfann filosofi, bad idea säger jag bara. Ni kunde haft bättre för er.
Jag undrar när jag ska ta tag i mitt liv och börja göra saker, istället för att skjuta allt framför mig. Det ser ut som om jag får ta användning av mina störtsköna hundögon på Peter Söderberg, our philosopher, när alla andra lämnar in sin uppgift.

Och konstigt nog har jag överlevt på mina hundögon och mitt sett att charma lärare. Jag hade aldrig haft den turen om jag hade varit av manligt kön. Men nu är jag kvinna och vet exakt vilka punkter jag ska trycka på för att få en lärare att smälta.
Eller så FÖRSÖKER jag göra min uppgift, och sedan ger mina hundögon? Ooh, längtar inte till måndag .__.

Jag är sån otroligt begåvad konstnär alltså. Detta ska då föreställa en port målad i surrealistisk form. Sådetså :D
(esteter äger)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0