Psykologi/filosofi

Jag har märkt att filosofi inte är mitt ämne riktigt. Jag fattar helt allvarligt INGENTING. Allt är helt suddigt, klurigt och bokstäverna flyter ihop i en enga röra. Vad i helvete menar de egentligen?
Fick tillbaka provet idag också. IG ofc, vad annars. Det var helt seriöst det absolut svåraste jag har kollat på i hela mitt liv, tillråga på allt så hade Peter Söderberg, the filosopher himself, tänkt att jag skulle fatta det som stod på pappret.

TACK, Peter. Jag fattade inte ens hur provet var upplagt. Så nu tänkte jag lägga troligt stor vikt på vår uppskrivning som ska in på måndag. Tänkte faktiskt ta tag i mitt liv och göra det på en gång. Minst ett VG hade suttit gott i betyget.

Kommentarer
Postat av: jannika

moa du är trög ja hade lätt fått mvg

2008-10-06 @ 21:19:13
URL: http://jjnnika.blogg.se/
Postat av: Kitty

Jag säger detsamma om Natur B. Allt är en enda röra, men vi har iofs världens sämsta kuklärare med.

2008-10-07 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0