Studentens lyckliga dar

Igår natt drömde jag att vi tog studenten. Allt var fint och alla var glada.
Jag längtar med ändå inte, jag hatar avsked. Dessutom kommer jag aldrig träffa min klass igen, även om alla säger "ååh vi måste träffas!" Bullshiet, vi kommer inte träffas. Även om jag vill...

I natt drömde jag om vårat projektarbete: modevisningen som äger rum den 13 Maj. När jag skulle gå in, så skulle jag först springa över en gräsplätt. Men gräsplätten var så brant, så jag fick klättra käpprätt upp och förstörde mina kläder. Det var svårt att hålla i sig och när jag väl kom upp för plätten, så var min ingång redan förbi. Sorglig dröm, låt den inte bli sann.

Inatt var det dessutom studentfest, vilket jag inte var tillräckligt frisk för. Synd, för temat var "kändis". Jag hade redan bestämt mig för att vara Modesty Blaise, en kvinnlig actionhjälte :D Hon har svart hår, så jag hade tänkt köpa svart hårspray på buttericks. Men då min lever gillar att kämpa emot, så blev det inget svart hår och inget festande mitt i veckan. Nästa gång, då jävlar blir det partey!

Kommentarer
Postat av: Kittan!

MOEHOEEE! Vi måste dit tillsammans, du o jag på nästa studentfest? :D

2008-10-08 @ 15:03:36
Postat av: Kittyyy

Han tror mig inte för tydligen är det så mkt som pekar på att jag är skyldig :( killen som säger att vi har haft sex har ju skrivit på en hemsida att vi låg med varandra och han fattar inte att en vän kan göra så. för jag kallar liksom honom min kompis. han är en vän i mina ögon, varken mer eller mindre. men tydligen så vill han bara förstöra och det gör mig så sjukt arg och irriterad. vet inte vad jag ska göra faktiskt :/ vi får träffas och prata om detta.. Puss babe

2008-10-10 @ 13:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0