whats the story, Morning glory?

Ikväll är det fest i stockholm, på något fett ställe. Kommer troligtvis äga mycket mer än ställen i halmstad, hähäh.
Två dans golv, ett elekro och ett indie + att ölen kostar 29 kronor hela kvällen :3

köpte en ny klänning igår,  som jag ska ha ikväll. Svart slimmad med en rosett i midjan. FETT snygg, ett plus att den gick för 249 :- med.
Ett minus att den inte finns på HM's hemsida, så jag kan inte dela med mig av den vackra uppenbarelsen.

Jag ska försöka tänka positivt ikväll. Sabina säger att hon ska cutta mig om jag grinar ute, hemma gick bra sa hon. Men jag ska hålla mig i skinnet. För ikväll blir det första RIKTIGA utgången på en och en halv månad tror jag. Mitt vita vin är med, det kommer bli så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0