Fina dar :)

Jag vet inte vad som har hänt mig, men jag är sjukt lycklig och väldigt peppad på att sy ordentligt idag, även om vi hade filosofi läxförhör som gick jävligt kasst. Helt ärligt så var det det svåraste jag någonsin har varit med om, det idiotförklarade en verkligen.
Jag är sjukt glad- över ingenting. Helt otroligt, med tanke på gårdagens inlägg. (Kan mina humörsvängningar möjligt vis bero på p-piller?)
Jag har tillochmed funderat på morgondagens frisyr och har provat att utföra den.
Mitt glada humör kan möjligtvis också bero på att vi imorgon kommer tilbringa hela dagen uppe på textilvåningen alá designers, det har jag längtat efter enda sedan jag började textil. Och äntligen ska jag få leva en dag som designer ^^

JAG ÄR GLAD OCH JAG SKA SY OCH SKISSA SOM ALDRIG FÖRR. OCH JAG SKA TA TAG I MIN SJUKDOM OCH BLI FRISK FÖRALLTID. JAG ÄLSKAR MITT LIV <3
Mer sånna här dagar tack <3 KÄRLEK TILL FOLKET :*
(såg en regnbåge idag också btw, inte den på bilden men ändå.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0