foto, filosofi och fik



Skoldagen började då med foto på morgonen, sista skolfotot ever. Jag känner mig gammal, pension nästa? Livet är över?
sjuk mainstream, as usual och dte suger lite. Men skit samma, vi ger en illusion om att vara en sammanhållen klass. Ja, förutom att Freja står två meter utanför gruppen typ. Hon är väl rädd för mig eller något ^^

Sedan hade jag filosofi i 2,5 h och Jaana min donna var med mig som moraliskt stöd.
"Er grupp är ju jättestor, ni är typ en egen sekt eller något:o" Citat jannakvinnan
Jag läste även några sidor ur min filosofibok, YAY :D
Urdraget ur min filosofibok:
"Matematik bygger på deduktiv metod. Vi löser en matematisk uppgift: Pelle har 7 äpplen och Stina 5- Hur många har de tillsammans? Svar: de har 12. Svaret säger ingenting om verkligheten, eftersom vi inte vet hur många äpplen Pelle och Stina hade- om personerna överhuvudtaget excisterade. svaret säger bara vad vi kan veta om vissa premisser är sanna" = Huvudvärk.


Men eftersom varken jag eller Jaana gillar huvudvärk så kilade vi vidare in till stan och fikade på espresso house <3
Mys med vanilla latte och filtar utomhus <3 Men Jaana var typ mer intresserad av sin mobil och sin scones än mig, inte snelhest-jaana. :(





Vanilla latte :3



Kommentarer
Postat av: jannika

vem är inte rädd för dig liksom?

haha puss på dig din tönt

2008-09-22 @ 23:36:04
URL: http://jjnnika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fight med cheesecream ;)

2008-09-23 @ 21:24:43
URL: http://jaanatitusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0