Gårdakvarnar och skit.

Igår drack vi vin och tog typ tusen shots. Sour apple, baileys och dooleys, asgott. Vi blev rejält waisted och sjöng "VEM VILL GÅ I ETTAN NU, INGEN, INGEEEEN.." osv.. när vi cyklade in till stan från rotorp. Självklart körde vi förbi min samhälls lärare som hälsade glatt på mig. Pinsamt, pinsamt.
Ialla fall drog vi inom asian och hälsade på Kim. Kitty hittade någon pudding som följde oss till valentine, han försvan dock senare.
In på Valentine och gå på toa. Nån spydde i handfatet. Ut från Valentine och kitty skulle klättra uppför någon backe i sina pumps där hon knäckte sitt redan knäckta knä. Sen kunde hon inte ta sig ner därifrån. Vi fick ringa till Olle, hennes bror, som kom och hämtade henne med taxi. Jag åkte hem halv 2 och hade snefylla som hette duga.

Så idag ska jag nog åka hem till Kitty och ge henne hennes nycklar och smink. Min stackars flicka, hoppas det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0