Heido Andrea, blir Es06x bättre nu?

idag lämnade Andrea oss. En ganska dryg brud som ljög om allt som går att ljuga om, och lite till. Jag tror hon ljög så mycket så att hon själv trodde på det.
Nu går hon ialla fall på Drottning Blanka Gymnasiets nya Design linje. Hon svek en äkta textil linje för en jävla friskola. Det är som att välja torgsäljar kläder istället för att köpa kläder från en butik. Det säger ju ganska mycket om Andrea i sig.
Trots att jag aldrig gillat bruden så känns det som om det fattas nånting. Nån som käftar emot, eller nån som säger "Jag har varit i Louisiana!" och läraren svarar "Ja, fint! Eller hur? Den första tavlan till vänster, kan du beskriva den?"  och självklart har Andrea glömt hur det såg ut, växlat ihop Louisiana med något annat place eller så hittar hon på något som inte stämmer ändå.
Andrea var nog den sista personen jag trodde skulle hamna i min blogg, lite pinsamt då vi inte ens var vänner. Men det känns som om det saknas något i vårt klass, jag blev ganska paff när jag hörde det. Man säger väl ändå hejdå? Vi har ändå gått i samma klass nästan tre år.



Så hej då Andrea, kasnke vi ses nångång sittandes vid catwalken bland alla andra designers. Inte för att du kommer bli en stjärna, var är saxen btw? Kanske den dyker upp på drottning blanka. Lycka till i livet! Grattis till att gå om tvåan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0