Helgen är för kort, ge mig tid till att vila.

Så varännu en helg slut, eller ganska så slut ialla fall. Och eftersom jag är sjuk så orkar jag inte göra nånting på dagarna, fram till typ tre, och efter det så finns det inget att göra. Söndag. Jag hatar söndagar. Helgen är över, måndagen lurar kring hörnet, Veckan är över och man väntar sig en ny vecka med massor av plugg och annat oskoj. Jag tänkte ialla fall plugga och sen vill jag sy också. Vecka 40 börjar vi med vårt projektarbete, så jag får se hur det går med mina modeller. Har faktiskt inte hittat de rätta ännu och det suger lite. Varför måste alla vara så himla små för? Någon i min storlek, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0