I never said I was an angel.

Det känns som om att denna terminen kommer bli en lång och kanske tråkig historia.

Ikväll blir det fest och jag ska sluta deppa över andras beteende, inte ta åt mig av andras handlingar längre. Fast det kommer bli tufft.
Vi ska nog ha en vinkväll, kitty och Jag:D  länge sedan vi hade en sådan ^^ det ska bli mysigt. Efter det går vi nog till obligatoriska Valentine (valentine i våra hjärtan)

på lördag är det kulturnatten. Eftersom jag är estet så beräknas jag älska ALLT med konst och konstiga saker, så vi har fått i uppgift att tolka ett konstverk och analysera och ha oss. Jag tror nog det gäller att bara hitta på massa saker "aah, jag känner att detta konstverk tilltalar mig på ett plan jag aldrig känt tidigare, jag kan inte leva utan konsten AAAAAAAAAH". Kanske man inte får kallas äkta estet om man inte älskar konst över berg och hav. Men jag klarar mig nog. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0