Kissing disease.

Och så har man sjukanmält sig för typ tredje gången på gymnasiet (jag är inte så känd för att acceptera att jag är sjuk)

Kissing disease, körtelfeber, sa doktorn ialla fall. Kul, undra hur länge jag måste vänta innan jag får åka till joakim. Han fick inte bli smittad av sin mamma :( *dum mamma*
Jag kom fram till att jag får alla jobbiga sjukdomar man kan få. Alla såna där dryga, oallvarliga sjukdomar som man typ bara sopar undeer mattan och låter de få blomma färdigt. Och lunginflammation räknas in som en dryg sjukdom fasten man går på medecin under tiden, det är så jävla jobbigt. Faktum är att det var nog en av de jobbigaste perioderna i mitt liv. Ja, förutom nu då. Under lunginflammationen fick jag ialla fall dricka alkohol, men nu är den strängeligen förbjuden. Min lever skulle aldrig palla.
Jag tog blodprov och fick blåmärke/blodutgjutelse på köpet, tackar doktor hjälplös.




Efteråt gick jag och mamma och åt lunch på en salladsbar (min diet går bara bättre och bättre under mina sjukdomar ;D hähä (anorexiaoffer))
Mamma hade även på sig spenderbyxorna denna dag i ära. "Passa på när jag är generös" sa hon  och pekade på strumpebyxorna när vi gick inom Indiska. Snabbt plockade jag åt mig ett par svarta och även några sjalar. Snelt <3
De ligger just nu fint i vår bil på stallet. Bilder kanske dyker upp senare.

Kommentarer
Postat av: Anabanana

Jag tycker grymt synd om dig moe, vet hur det är att ha körtelfeber! :(

2008-09-21 @ 21:02:45
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0