Klockan är fyra minuter över fem och jag måste plugga.

Imorgon har jag filosofi prov + att jag ska lämna in ett "arbete" i psykologi på två sidor. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, så det blir väl att jag sitter uppe till tolv, som vanligt. Jag trodde jag hade en överrens kommelse med mig själv, att jag skulle sluta göra sånt, jag mår ju faktiskt inte bra av det. Jag har ju faktiskt försökt, är det enda jag ha som försvar. Men det duger inte. Hädanefter så gör jag min läxa på momangen!

Men idag har jag faktiskt städat och jag är ganska så stolt över mig själv :D
Dock så MÅSTE jag läsa lite filosofi, jag måste på bra på provet imorgon, många MVG:n är min melodi.

Kul ska det bli att börja med projektarbetet nästa vecka. Måste få tag på min sista modell och jag hoppas att Laura ringer och säger att hon tar sig an jobbet. Jag börjar bli lite orolig att hon inte vill. Vill hon inte så är nog hela sowen förstörd.

PLUGG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0