Kriminell falsett

Min sklsjuka visade sig vara en halsinfektion upptäckte jag imorse när jag vaknade. Sjukt ont i halsen hade jag, men jag tänkte inte så mycket på det. Jag såg mina golfbollar först när jag satte på mig parfym. OH JÄVLAR, MINA HALMANDLAR. OMG dom var sjukt stora, men jag kilade till skolan ändå. Jag ville faktiskt inte missa psykologin och filosofin (okej jag ska sluta ljuga, jag går faktiskt alltid till skolan. Oavsett hur jag mår. Åker också VÄLDIGT ogärna till sjukhuset)

Jag blev sedan tvingad till sjukhuset ialla fall, och idag gick det nog på 1.5 h (rekord!)
doktorn kom ialla fall in och bröt min hadled med sina knipor till fingrar. "vad ska jag utsätta min stackars hals för" tänkte jag.  Men allt var över på typ två minuter och lite senare fick jag veta att PANODIL, det skulle jag ta för att lindra smärtan i halsen. Det hade bara varit ett virus, som man inte gör något åt.
Jag kan u berätta för er att det gör sjukt ont, och jag kan typ bara äta flytande föda. Jaana får tugga maten åt mig imorron.



Den är inte att leka med asså, sjukt ont gör det. Tyck lite synd om mig va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0