Mamma Mia



ikväll ska jag och min mamma gå och se Mamma mia på bio, vi är lite efter. Vi vet det, men eftersom vi har ett liv utanför vårat liv (även kännt som att vi har en ponny som vi älskar över berg och hav), så hinner vi aldrig gå och kolla på bio och dyligt. Men efter som jag är sjuk, och håller på att kvävas  av mina egna mandlar, så kände vi för att lyxa till det lite. Mamma åker snart till min ponny, eftersom jag inte får anstränga mig för mycket -  det kan leda till att min lever spricker. Och jag vill faktiskt helst ha min lever i behåll, det är minst smärtsamt så.
Nu har jag precis tagit panodil zapp blandat med ibumetin, för svullnaden i halsmandlarna i halsen ska minska. Men av panodil zapp kan man få högre levervärden, och eftersom mitt livervärde redan är skyhögt, så får jag bara ta den blandningen i nödfall.
Detta är ett nödfall- jag ska städa min garderob och det har jag längtat efter länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0