nöjd, men fett onöjd.

Nu har jag äntligen skrivit färdigt mitt jävla psykologiarbete för denna gången. Ganska nöjd, men så onöjd med mig själv. Varför gör jag alltid såhär? Varför lär jag mig aldrig?  Varför kan inte jag vara som alla andra och bara göra mina saker i tid? 

(Svar på frågan varför = MVG, någon som kan ge mina tankar MVG?)
jag är så bortskämd och får alltid MVG i psykologi, så var det ialla fall i A kursen. Hoppas verkligen att jag har chans till det även i B kursen också. Jag får bättra mig helt enkelt.

Jag blir så trött på mig själv.
och trött på skolan. Jag är skoltrött som fan. Och jag ska gå nästan ett år till innan jag kan börja arbeta. Sedan kommer jag väl bli trött på arbetet också. När ska jag egentligen sluta vara trött? När ska livet bli roligt?
skaffa barn, gifta sig och villa- men va fan. Ska man inte vara lycklig som ung också?
Partey, HEY! Men va fan, jag får itne ens partaya för min lever och det suger verkligen.

Nu ska jag ringa min pojkvän och tycka synd om mig själv. Sedan ska jag vakna nästa dag och vara helt jävla under isen och trött. Och jag som skrev tidigare att livet var för kort för att vara bitter, jag antar att det bara var en endags- grej. För idag är jag bitter.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Love U

2008-09-28 @ 23:31:45
Postat av: Kittan

Ta't lugnt babe! Snart får du festa igen, och framförallt ta det lugnt förövrigt. VI TAR SNART STUDENTEN!!!

2008-09-29 @ 13:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0