Och så blev klockan för mycket för plugg, idag igen.

Dagen har varit intensiv men väldigt olärorik. Bowlade med min klass idag, eller några ialla fall. Vissa lyckades smita undan Peter Sönderbergs klor, jag nämner inga namn men jag hörde att ni smet undan lite gulligt :3
Givetvis fuskade min donna, Jaana. Alltid ska hon fuska, kul då DIN APA. Jaana söker nu även jobb som bowlings-modell. Enjoy.
                  

Vi fikade även massvis med god Chai- respektive kaffe latte på Morfars, innan jag drog hem till kitty och fikade äppelpaj och sagg, enligt mästerkocken själv. Gott med lite sånt på eftermiddagen.
Jag vill bli frisk snart. Jag vill kunna gå ut och dansa. Jag vill kunna vara hemma hos någon utan att bli sjukt trött för ingenting. Jag vill kunna sova typ 7 timmar, utan att dö av trött het.

Slutsats: Att vara sjuk SUGER verkligen.

Jag minns när jag var ett litet anorektiskt barn, omkring 13-15 år. Fick höra av någon i klassen som hade lyckats få körtelfeber, som jag har nu, och gick ner 7 kilo. "SJU KILO!" tänkte jag och ville inskaffa körtelfeber för att genomgå en viktnedgång.

Slutsats: Man är dum när man är liten och har anorektiska tankar.

Nu ska jag plugga, de minuterna jag orkar. Jag känner att det blir en pluggig helg denna helg.
Psykologi blir det idag. Faktum är att det är nog ett av mina favorit ämnen i skolan. Jag tror jag ska utbilda mig till Psykolog, designer och polis för jag kan inte bestämma mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0