Om några år kommer både modeller och designers dö ut

1. Textil på sturegymnasiet ska typ läggas ner, så inga mer designers från sturegymnasiet till Milano = Sverige tappar ännu mer designers
2. Idag kom bara NIO modeller och gick audition för oss. varav 77 % var Dans-elever (=7 stycken, enkelt uträknat ^^)
Inget fel på danselever, jag bara påpekade det.

Jag hittade en liten söt flicka som var i min storlek och allt. Åh, jag ville ha henne i min kollektion, hur hade jag kunnat missa denna vackra uppenbarelse? JAG MÅSTE HA HENNE I MIN KOLLEKTION! Ja, då kommer lilla Frida Torkelsson och rycker i min klänning
"JAG VILL OCKSÅ HA HENNE"
Dö, bitch! Hon är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0