städa

Idag städade jag i min garderob och hittade några godbitar till tröjor som jag inte längre minns.
Några är från typ åttan-nian, och andra är från typ ettan. Med lite accesoarer och långarmade tröjor kan vissa bli riktigt najs.


(Ursäkta bh:n) Vitt linne under denna, för v-ringad annars (ja, man ser ju bh:n under, inte najs)


ganska gullig, ser lite tjock ut bara ;(



Långärmad tröja under kommer bli asnajs!


samma med denna: en svart långärmad tröja under, kasnke även nån sjal kommer bli suuusen!

har även hittat annat som har vart borta länge och saker jag sytt som kommit bort, men detta var väl det bästa ^^

Kommentarer
Postat av: Joe-the-Hoe :/

Jag tkte om denna lite... den längst ner, grå å fin :) make lovee not war <3

2008-09-13 @ 23:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0