trött och opeppad- jag chockar mig själv

imorgon är det onsdag, igen. Snart fredag. Jag längtar. Min kära bror kommer hem också, ska fixa ammas gamla bärbara data så jag kan surfa i mitt rum :3 fett najs kommer det bli ^^

Jag är helt slut, det finns ingen ork kvar. Och det enda jag har gjort idag är att rita lite på mönsterkonstruktionen, shoppa med Jaana (blev ingen bild, för min mamma är sämsta fotografen. Men det blev en tunika och ett par stövlar ^^), rida lite och sedan hem och laga mat. Denna sjukdom tar kål på mig, och det värsta är att jag inte kan vara med på friluftsdagen på onsdag - första friluftsdagen vi ska göra något kul. Alla andra gånger har vi sprungit runt i skogen och letat svamp,denna gången ska vi bada på sannarp. Och jag får inte ens bada bubbelpol :(
jag har ialla fall orkat skissa lite. Men det är bara för deadlinen närmar sig. Jag har nu fem stycken kvar, och typ två i hjärnan. Imorgon får jag speed kolla på alice i underlandet, se om jag hittar nya möjligheter.

Och antagligen ska jag gå och lägga mig nu, så jag orkar med ytterligare en skoldag. En dag närmre helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0