Trött på skolan, livet och min lever

Jag har just gjort iårning en lasagne som snart ska in i ugnen och upptäcker två choklad kakor i vårt skafferi. ÄR VI GALNA? VARFÖR KÖPTE VI CHOKLAD?
Sweet, sweet chocolate. Åh, jag verkligen älskar choklad. Hatar allt annat godis, choklad är 7th heaven för mig. Kanske ska jag gå ner å smyggla ner några bitar i min magsäck? :3

Jag måste skissa färdigt på min kollektion, allt ska in på torsdag. Ska även försöka hinna att skriva min projektplan också, det kan ju inte ta allt för lång tid. Jag blir verkligen trött på alla måsten och deadlines. Tänk om man inte hade måsten? Skulle vi vara lyckligare? Skulle vi vara latare? Länge leve filosofin!

Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv. Återkommer kanske senare. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0