who's gonna be Sture's next Top Model?

idag hade vi då modell audition i skolan, för år 2009s modevisning ^^
Vi började ställa framanmälningsbordet, jurybordet och plockade fram måttbanden redan 20 minuter innan auditionen startade.Ungefär klockan ett började modellerna komma in, en efter en, på textilvåningen- i ungefär en kvart. Sen var det silence i ungefär 45 minuter.
Vi väntade.
Och väntade.
OCH VÄNTADE :o
Tillslut fick jag ringa min mamma (som är lärare på samma skola som jag) och be henne skicka upp alla elever på modellaudition. Och då kom alla modeller i en enda swisch!en hel hög med små rädda ettor som knappt vågade titta på oss (jag förstår dem, de ska tillbe oss. Vi är deras Gudar)
Men tillslut gick det bra ialla fall, vi fick ihop 53 modeller, och på tisdag är det en audition till. SDå vi hoppas på massa juicy modeller kommer som vi kan sätta tänderna i ^^

Nu tror jag att jag antingen ska skriva min projektplan eller börja med psykologi hemtentan. När jag får ork :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0