Hemmafest.

helgen har förvånandevis tillbringats på Ikea, hemma framför tv:n, kollandes på Idol och ätandes av Marabou's Vinter choklad.
Ja, ni hörde rätt.
moe höll sig borta från corner en helg, kan ni fatta? För jag kan inte mänligen.

Och grejen är den, att det troligtvis inte kommer bli så mycket mer festandes, ialla fall inte nästa helg.
Och veckan därpå är det jul. (och sen kommer den där jävla juldagen med, pallar man verkligen med tiotuen människor i stan, så att man inte riktigt kommer in nån stans, hundra spänn för att komma in på corner, iskallt och tunna kläder?)

Förra årets juldags festande gick ju fantastiskt bra.


Vi får väl se helt enkelt.
Kankse jag bara stannar hemma och myser, kanskejag går ut nykter. Kanske jag hänkar en utekväll med mina kära.

Kanske. Kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Kitty

eeeey. lotta har fan fest på lördag. du ska dit? annars kan du dö.

2009-12-14 @ 00:04:55
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0