Kära Jultomten

Eftersom jag har varit en snäll flicka i år,
som inte har hittat på något slags hyss,
så tycker jag att jag förtjänar extra fina julklappar i år


En fin Laptop så jag kan skriva alla mina arbeten ostört och dessutom ta med mig datorn överallt. Lite färg är inte fel, denna var massvis med fin!





Då min digitalkamera har nästan kilat vidare, tycker jag en systemkamera hade passat som handen i handsken!

Take away muggar i all sin ära, nu finns den även som återanvändningsbar, i plast tror jag det var. Hur koolt vore inte det?







Nageltorkaren "blåsapan" torkar dina naglar på nolltid, och hur söt är inte den då? Jag hade ialla fall målat mina naglar hela tiden bara för att få använda en apa, huehue.


papperskorg i form av take away- mugg, t.o.m kaffespår på sidan. Herrejesus vad fin den hade varit på mitt rum!


Just nu har jag idétorka och coolstuff.se räcker inte riktigt till. Men jag måste ändå leta upp jultomtens adress innan jag kan skicka min lista. Och än så länge har jag tid kvar.
To be continued.

Kommentarer
Postat av: Anabanana

MOOOA! Den datorn är INTE bra! Skulle köpt den först, men det va jättemånga som sa att det krånglade och så! :S Bara ett tips till tomtemor! :) <3

2009-12-08 @ 10:35:41
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0