Sjung om studentens lyckliga dar!



höhö, upp tidigt som attan för att köa till stundentfest biljetten, känns det inte wonderful? Med tanke på att jag var den första som kom till skolan, ungefär runt 7 tiden. Några minuter senare droppade det in folk, omkring tio stycken. Ialla fall hann jag inte äta frukost hemma, så jag körde en mysmorgon i skolan med Metro, sudoku, te och en smörgås.
Jag fick ialla fall tag på en biljett, inte så svårt med tanke på hur litet utbudet av människor var. Jag hörde sedan att folk hade köpt biljett flera timmar senare, och då hade det varit omkring 90 biljetter kvar. Partey..?



Helt ensam i Medieteket på Sturegymnasiet.

Kommentarer
Postat av: Kittan

GOTT GOTT GOTT! Man ska aldrig ta nått för givet. Biljetterna kunde lika gärna varit slut vid 8! Tur du var där i tid :)

2009-02-07 @ 16:23:00
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0