Bästa dagen i mitt liv, BÄSTA DAGEN!

Herregud, jag tror jag har uppnått extas!
Mitt hjärta bultar, mina muskler skakar, Jag tror mina ben sviker mig av lycka!
mina ögon sviktar, mina tårar rinner, mitt blod rusar!
Idag slog jagf ör sista gången upp min mattebok, räknade och visade att jag förstod hur examinations uppgifter utförs. Helt plötsligt säger min lärare
-Sådär ja, nu är du klar med Matte B.


JAG ÄR GODKÄND I MATEMATIK B!

Jag har inte känt mig såhär lycklig sedan.. nej jag vet inte vad.

ALDRIG MER ska jag öppna en mattebok
ALDRIG MER ska jag vika mitt liv åt att försöka räkna
ALDRIG MER ska jag försöka mig på ett matematiskt tal med negativ begynnelse bokstav

ALDRIG MER, ALDRIG SÅ LÄNGE JAG LEVER!


Kommentarer
Postat av: Jaana

Jävla fjäskis!!!! :D

2009-01-31 @ 13:23:11
Postat av: Kittan

Åååh grattis! :D

2009-01-31 @ 20:27:43
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0