distansförhållande sux.

Åh.
Hur ska man säga? Är allting slut nu? Över?
En av de värsta nätterma i mitt liv, och inte fan kunde man sova heller.
och i morse snubblade jag över alla minnerna från när du var här förra helgen. Det första jag såg var ditt armband du hade glömt på mitt nattduksbord. Det andra var cola flaskan som vi drack i helgen. Det tredje var ett fotografi från när vi träffades första gången.
Jag kommer ändå sakna allt med oss. Örebro och vårat gäng. Cicci, Nicklas, Jakob, Mattias.

Jag vet inte vad jag vill. Jag vet inte vad jag inte vill.




Men jag antar att this is life. Och tack för allt.

Kommentarer
Postat av: Kittan

Moa. Jag bryr mig inte om han läser detta nu.

Du förtjänar så jävla mycket bättre. Ingen som får dig att må dåligt och som får dig att tänka så jävla mycket. Du är så bra och förtjänar någon som är minst lika bra. Menar inte att Joakim inte är det, men det är dags. =/ Du har mått dåligt för länge nu. Finns här hela tiden! <3

2009-01-23 @ 15:49:17
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0