Lätt att lura, svår att bli av med. Filosofin är avklarad!

HERREGUD VAD HÄRLIGT!

Jag vaknade imorse, knappt utvilad. Tre människor hade under nattens gång terroriserat mig med sms. En av de slutade ju aldrig heller. Det sista smset landade i min inkorg 5.08 i morse.
Och väl på bussen skulle jag läsa igenom frågor och svar lite extra, då kommer min kära vän och granne Rasmus Ivansson. Jag fick ju snackat lite med honom, men sedan var jag tvungen att läsaigenom alla 43 frågor.

Psykologin var ju ett sömnpiller som vanligt, inget illa ment- jag älskar psykologi. Men ibland blir edt för mycket av det goda. Det enda som rörde sig i huvudet var det där sista jävla filosofi provet. Min sista lektion, skulle jag klara provet? Kommer jag få sitta kvar nästa tisdag 15.30 när jag slutar 10.30?

Det var med en stor klump i magen jag satt och väntade på filosofiprovet. Nervöst och jävligt glömde jag ju typ hälften, jag jag lyckades på något vis kompromissa ihop några egna svar, tror jag.
Det enda jag önskar just nu, är att jag fick G på det provet, att jag slipper läsa in alla frågor och svar igen. Att jag för all framtid slipper filosofin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0