sista dagen på det sista jullovet.

Jullovet gick rejält snabbt, jag hann knappt göra nånting känns det som, även fast lovet varade i tre veckor. Veckorna går så snabbt och snart är det vår tur att springa ut från medieteket med vita mössan på huvudet. Helt sjukt. Ibland önskar jag att man kunde stanna tiden lite, så att man hann med att tänka vart man är på väg, saker sker ibland utan att man märker av det.

Sista dagen ska ialla fall firas först i stallet med två hästar och sedan med Kitty och Lotta, kanske vi busar till det idag igen, vem vet. Men tråkigt finns inte i vår värld, jag har aldrig haft en tråkig stund med kitty. <3



Bilden borde inte få visas för allmänheten, men eftersom jag på något konstigt vis försvann från bilden- så kändes det ganska okej att lägga upp den. Gud vilken fin bild va! (där fick du ^^)

Kommentarer
Postat av: Kittan

Bilden är otroligt snygg! OCh vi ska ha roligt som fan idag =) Pussssssss!

2009-01-07 @ 12:23:46
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0