uppdate, för kittys skull.

Som alla vet har jag ett otroligt intressant liv.
Mest bitterness.
Men nu har även en slags tomhet och ångest tagit plats bredvid bitterfittan. Jag tror jag håller på att förlora nånting som står mig mycket nära.
Och det är så jobbigt att tänka på det hela, eller på hur framtiden kommer se ut och allting runt omkring som kommer gå förlorat.

Men nu är det snart helg och då ska man väl vara glad? Jag har planerat hela veckan att jag ska göra popcorn och gnoffsa med dem tills jag somnar i min säng, eller soffa. Jag får välja själv. Och eftersom jag ligger enormt mycket efter  i mitt kära projekt arbete, så kommer jag nog ägna halva helgen åt att försöka sy lite. Kanske skulle  man åka en sväng till kittys? vore mysigt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0