Flytt, stress and fatness.

Just nu håller vi på att flytta, något jag faktiskt har vetlat i sisådär fem år. Men nu har vi äntligen fått tummen ur så att säöga, och håller  på att flytta in i en underbar lägenhet på Seminariegatan i halmstad.
Men hur jävla mycket finns det inte att göra?
Igår var vi ute ialla fall, jag mamma och joel, hur najs var det lixom inta att supa med sitt päron :D askul ^^
billig öl och cider på corner, och dessutom ett riktigt bra liveband, som spelade pop.

idag ska jag ialla fall röja färdigt i trädgården, plantera och tillsist ikväll ska jag ta mig en svängom med mina inlines, jag har blivit tjock.

Kommentarer
Postat av: felli

Uch ja aldrig sett nån "tjockare.." FY! EEH??? smalis gilr! <3

2009-07-26 @ 19:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0