tiden susar förbi

Och snart är det dags för visning. 5 augusti kommer folk att vandra igenom mitt hus.
Kommentera mitt barndomshem
planera möblering i min själ
ändra omkring i mitt liv
Mitt rum. Där Smulan föddes, där jag somnat och vaknat i 18 år, där jag förlorade min oskuld.

Det här har varit mitt sedan jag var 1 år, vi är de enda som bott här och de enda som alltid har bott på denna gatan.
Detta har jag längtat efter i sisådär 6 år, men nu när vi väl kommer till kritan så blir jag sentimental. Visst kommerjag älska att bo i innerstan, men jag kommer sakna mitt barndomshem. Vad jag tror ialla fall
Dessutom lämnar jag Smulan här. Vi spred ut hennes aska i delar av trädgården och även på vissa få ställen inne i huset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0