En vanlig lördag.

Jag måste ju gått och blivit en pensionär eller nåt. Jag har gått och lagt mig innan klockan 22.00 hela veckan - first time in history. Jag fortsätter att chockera mig själv, ständigt!
Idag tänkte jag ialla fall hitta på något med min kebab kompis, men hon vägrar ju svara. Tydligen är jag inte längre kvinnan i hennes liv, fotboll kanske är viktigare. :(
Jag hoppas ialla fall vi kan ha en mysig kväll :3

Igår köpte jag en riktigt vacker uppenbarelse, en kavaj jag inte kan leva utan! Men tiden räcker inte till, bild kommer uppenbarligen upp lite senare.
Jag och Jaana är nu fit for fight för uteserveringen, när de nu öppnar!

Kommentarer
Postat av: Kittan

Never! Du och fotbollen ligger på plats ett, paddelina. Du är min vänstra hand, alltid <3

2009-03-28 @ 16:53:10
URL: http://kittans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0