01.27 nu vet jag hur det är att vara kines.

Nu har jag sytt, som en galning on weed ungefär. Inga mer trasiga nålar, bara en nästan klar Larv-kjol. Och faktum är att jag är faktiskt ganska nöjd med hur den har blivit, hittills.
Can't wait till modevisningen!
Nu är jag helt slut, har sytt sedan lite innan 18.00 med undantag för korta mat-, glass- och PA skrivande pauser, nu vet jag hur äkta symaskinslanare (läs kineser, förlåt mig för mina synder) mår och känner sig. Jag är ganska nöjd. Det fula är, att jag skulle kunna tänka mig att leva såhär. Faktiskt. :D

Kommentarer
Postat av: Anabanana

ååååh vad jag äääälskar personer som är sååå braaaaa på att uppdateraaaa sina blooooggaaaaar (Skall sjungas som opera typ..)

2009-05-13 @ 22:25:19
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/
Postat av: Ante

Hppas att den blir bra och att de går bra på visningen :D

2009-05-14 @ 08:00:45
URL: http://underbaraante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0