Vilken jävla helg.

Jag tor inte riktigt det är min sydag idag, jag har gjort sönder 4 synålar och 2 knappnålar. Hur duktig är man då på en skala?
Jag håller på att avlida totalt, mitt bland alla mönster, alla tyger, alla knappar, alla kantband, alla korsetter, alla kjolar, symaskinen, all glass, alla tomater. Ja, listan kan göras lång vart jag håller på att dö någonstans. Och jag tror fan det är sant. Jag tror knappt jag kommer uppleva morgondagen.
Dessutom ska jag förbereda mig inför mitt muntliga religions redovisning. Hur kul på en skala när hon sänkte mitt betyg från MVG till VG. Käften.
Min Larvkjol blir som en trasa. Döda mig. Jag ska kirra den med lite tyll och dyligt, kanske det funkar, kanske jag sliter av mitt hår.
Jag tror inte att det blir någon sömn inatt, det blir till att Lana själv, ett symaskinslan utan någon annan. Får man kalla det Lan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0