Hello Mrs Van De Kamp, did you clean the whole kitchen and drink all the wine?

Vetenskapsteori? Det är nåt i min hjärna som går snett varje gång jag ska plugga ur den, I can't stay focus!
Den håller på och snackar nånting om matematik- WHOA, hold on a second, säger min hjärna. Matte? Nejtack. Jag och matematik kommer aldrig gå ihop, det bara är så.

Min framtida man kommer behöva vara ett geni inom bråk och statistik, vad det nu heter. Mina (och förmodligen min framtida mans) barn kommer i alla fall behöva nåt slags stöd hemmifrån med hemläxor och dyligt.  Jag litar helt enkelt inte på tal som har en negativ BOKSTAV som begynnelse.

Nu har jag ialla fall kommit över det värsta kapitlet, och faktiskt kommit halvvägs igenom boken. Great, seminariet är faktiskt imorgon. Klockan 9.00 ses min grupp i skolan för att förbereda oss för seminariet vid 16.40, hellyeaah.

Nu går jag dessutom på diet också, fy vad kallt det är.

Åter till Jacob Birkler och hans underbara bok. Jag ska somna till den nu.

/moe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0